Mexis adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Motosiklet gurularına soru: 2012 Apache mi 2021 Vulture mi?
17
●256
- 17-07-2023, 11:37:00Hocam beni ondan arkadaşım aşırı soğuttu ya 1 ayda 6 defa tamire götürmüş, sonunda da sattı motoru. Aslında bildiğim kadarıyla Kuba'nın yan sanayisi ama motosikletin adının bu kadar sorunla anılması kötü. Yoksa onu da düşünüyordum almayı, sakın alma diye öneri gelince vazgeçtim (:
- 17-07-2023, 11:38:15Hintli zaten hocam bildiğim kadarıyla. Almayı planladığım motor 11 yaşında ama 36000 km. bana çok az geldi, sanki km ile oynamışlar gibiutkuplb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2023, 11:41:25slacker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBirazda şans işi , bazı kullanıcılarda hiç bir sorun olmadığını belirtiyorlar , bendeki sorunlarslacker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
500 km de şamandıra bozuldu.
Viteslerde çok vuruntu var.
Gazı bıraktığımda birden yığılma var.
Zincirden ses geliyor şangırtı var.
Devir gaza bastığında bazen birden şahlanıyor motor.
Ama çözülmeyecek sorunlar değil , yolda giderken herkes soruyor kaç lira güzelmiş v.s. diye , çok pahalı motosiklet zannedenler çok
Bende bu sorunları ya çözerim yada ileride satarım bilmiyorum. - 17-07-2023, 11:53:49Dostum selam ,
Sorgusuz sualsiz apache seçmelisin
, Parça sıkıntın olmaz , motor bloğu kawazaki fabrikasyonundan çıkma motor bloğundan yana bir sorun yaşamazsın yani + apache işletme maaliyetin az olur bi yerine bişi olur parçasını ucuza çözersin.
Başlangıç motorun olacaksa
Hero hunk , Hero Thriller , Apache markasından şaşma.
Çinden olabildiğince uzak dur eğer paran çok ise çinin avrupalılar ile rekabeti için iyi fiyata sattığı motorlar var onlar sağlam ama bütçen az ise çine hiç girme motordan soğursun. - 17-07-2023, 11:57:47Hocam sen anlıyosun galiba bu işten, 2012 model olması sorun olur mu. 11 yaşında motor nihayetinde. ama km'si 36000 ya küçülttüler ya da az kullanıldı.ReckRaez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2023, 11:58:49Hero , Apache gibi markalardan satın almayı düşünüyorsan KM ve yaşına hiç aldırma ufak tefek birkaç bakım ve küçük bir masraf ile motoru diri tutarsın seni üzmez , Aktif olarak hero hunk 150cc makina kullanıyorum 88 bin km'de ben satın aldığımda 80 bin KM'deydi satın almamın üzerine 4 bin lira masraf yaptım ama bu masrafın hiç biri motor bloğu için değildi
umarım anlatabilmişimdir.
- 17-07-2023, 12:03:31Ben de dm atmıştım tam (:ReckRaez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2023, 12:13:17ben 17 yaşımdayım şahsen hocam kendi motorumu r10 sayesinde aldım o da var tabiki fakat usta tanıdığınızın olması lazım şöyle düşünün sıfır motor ile yavaş yavaş öğreneceksiniz ufak ufak arıza çıkarıcak çin mallarında arıza daha da çok oluyor bendede kuba çita var hocam namıdeğer cg, ha bir koruma demiri takarsınız motora düştüğünüzde bir problem yaratmaz ama size bir arkadaş dost tavsiyesi, bütçenizin 5de 1ini imkanınız var ise ekipmana ayırın, dizlik mont ve kask gibi...slacker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biraz para harcamak lazım aslında bu dediğim motosiklet acayip gösterişli bunada bakabilirsin