Dostum selam ,
Sorgusuz sualsiz apache seçmelisin

, Parça sıkıntın olmaz , motor bloğu kawazaki fabrikasyonundan çıkma motor bloğundan yana bir sorun yaşamazsın yani + apache işletme maaliyetin az olur bi yerine bişi olur parçasını ucuza çözersin.
Başlangıç motorun olacaksa
Hero hunk , Hero Thriller , Apache markasından şaşma.
Çinden olabildiğince uzak dur eğer paran çok ise çinin avrupalılar ile rekabeti için iyi fiyata sattığı motorlar var onlar sağlam ama bütçen az ise çine hiç girme motordan soğursun.
Hocam sen anlıyosun galiba bu işten, 2012 model olması sorun olur mu. 11 yaşında motor nihayetinde. ama km'si 36000 ya küçülttüler ya da az kullanıldı.