• 17-07-2023, 11:37:00
    #10
    Mexis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende ilk motorum yeni aldım RKS 125R görününüşü harika , ama kronik sorunları çok fazla heryeri sorunlu biraz para harcamak lazım aslında bu dediğim motosiklet acayip gösterişli bunada bakabilirsin
    Hocam beni ondan arkadaşım aşırı soğuttu ya 1 ayda 6 defa tamire götürmüş, sonunda da sattı motoru. Aslında bildiğim kadarıyla Kuba'nın yan sanayisi ama motosikletin adının bu kadar sorunla anılması kötü. Yoksa onu da düşünüyordum almayı, sakın alma diye öneri gelince vazgeçtim (:
  • 17-07-2023, 11:38:15
    #11
    utkuplb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam eski bir apache kullanıcısı olarak motor hiçbir şekilde Çinlilere benzemiyor temiz bakılıp orijinal kmnin düşük olduğunu varsayarsak asla üzmez ancak 2012 motor için yaşlı sayılabilir gerçekten yorgun bir makina çıkma ihtimali fazla.
    Hintli zaten hocam bildiğim kadarıyla. Almayı planladığım motor 11 yaşında ama 36000 km. bana çok az geldi, sanki km ile oynamışlar gibi
  • 17-07-2023, 11:41:25
    #12
    slacker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şasesi aynıymış zaten vulture ile hocam, tüm özellikleri de aynı gibi. Ben vulture'in şeklini beğendim çok. ama 125 olması uzun yol için sorun olur mu diye endişeleniyorum.




    Hocam ilk motor için aksine herkes ikinci el al diyor, hatayı kazayı bunda yap, bunda öğren sonra sıfır alırsın diyorlar.
    slacker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam beni ondan arkadaşım aşırı soğuttu ya 1 ayda 6 defa tamire götürmüş, sonunda da sattı motoru. Aslında bildiğim kadarıyla Kuba'nın yan sanayisi ama motosikletin adının bu kadar sorunla anılması kötü. Yoksa onu da düşünüyordum almayı, sakın alma diye öneri gelince vazgeçtim (:
    Birazda şans işi , bazı kullanıcılarda hiç bir sorun olmadığını belirtiyorlar , bendeki sorunlar
    500 km de şamandıra bozuldu.
    Viteslerde çok vuruntu var.
    Gazı bıraktığımda birden yığılma var.
    Zincirden ses geliyor şangırtı var.
    Devir gaza bastığında bazen birden şahlanıyor motor.
    Ama çözülmeyecek sorunlar değil , yolda giderken herkes soruyor kaç lira güzelmiş v.s. diye , çok pahalı motosiklet zannedenler çok
    Bende bu sorunları ya çözerim yada ileride satarım bilmiyorum.
  • 17-07-2023, 11:53:49
    #13
    Dostum selam ,


    Sorgusuz sualsiz apache seçmelisin , Parça sıkıntın olmaz , motor bloğu kawazaki fabrikasyonundan çıkma motor bloğundan yana bir sorun yaşamazsın yani + apache işletme maaliyetin az olur bi yerine bişi olur parçasını ucuza çözersin.

    Başlangıç motorun olacaksa

    Hero hunk , Hero Thriller , Apache markasından şaşma.

    Çinden olabildiğince uzak dur eğer paran çok ise çinin avrupalılar ile rekabeti için iyi fiyata sattığı motorlar var onlar sağlam ama bütçen az ise çine hiç girme motordan soğursun.
  • 17-07-2023, 11:57:47
    #14
    ReckRaez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum selam ,


    Sorgusuz sualsiz apache seçmelisin , Parça sıkıntın olmaz , motor bloğu kawazaki fabrikasyonundan çıkma motor bloğundan yana bir sorun yaşamazsın yani + apache işletme maaliyetin az olur bi yerine bişi olur parçasını ucuza çözersin.

    Başlangıç motorun olacaksa

    Hero hunk , Hero Thriller , Apache markasından şaşma.

    Çinden olabildiğince uzak dur eğer paran çok ise çinin avrupalılar ile rekabeti için iyi fiyata sattığı motorlar var onlar sağlam ama bütçen az ise çine hiç girme motordan soğursun.
    Hocam sen anlıyosun galiba bu işten, 2012 model olması sorun olur mu. 11 yaşında motor nihayetinde. ama km'si 36000 ya küçülttüler ya da az kullanıldı.
  • 17-07-2023, 11:58:49
    #15
    Hero , Apache gibi markalardan satın almayı düşünüyorsan KM ve yaşına hiç aldırma ufak tefek birkaç bakım ve küçük bir masraf ile motoru diri tutarsın seni üzmez , Aktif olarak hero hunk 150cc makina kullanıyorum 88 bin km'de ben satın aldığımda 80 bin KM'deydi satın almamın üzerine 4 bin lira masraf yaptım ama bu masrafın hiç biri motor bloğu için değildi umarım anlatabilmişimdir.
  • 17-07-2023, 11:59:43
    #16
    WP'den yaz bana yardımcı olayım sana
  • 17-07-2023, 12:03:31
    #17
    ReckRaez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    WP'den yaz bana yardımcı olayım sana
    Ben de dm atmıştım tam (:
  • 17-07-2023, 12:13:17
    #18
    slacker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şasesi aynıymış zaten vulture ile hocam, tüm özellikleri de aynı gibi. Ben vulture'in şeklini beğendim çok. ama 125 olması uzun yol için sorun olur mu diye endişeleniyorum.




    Hocam ilk motor için aksine herkes ikinci el al diyor, hatayı kazayı bunda yap, bunda öğren sonra sıfır alırsın diyorlar.
    ben 17 yaşımdayım şahsen hocam kendi motorumu r10 sayesinde aldım o da var tabiki fakat usta tanıdığınızın olması lazım şöyle düşünün sıfır motor ile yavaş yavaş öğreneceksiniz ufak ufak arıza çıkarıcak çin mallarında arıza daha da çok oluyor bendede kuba çita var hocam namıdeğer cg, ha bir koruma demiri takarsınız motora düştüğünüzde bir problem yaratmaz ama size bir arkadaş dost tavsiyesi, bütçenizin 5de 1ini imkanınız var ise ekipmana ayırın, dizlik mont ve kask gibi...