Şasesi aynıymış zaten vulture ile hocam, tüm özellikleri de aynı gibi. Ben vulture'in şeklini beğendim çok. ama 125 olması uzun yol için sorun olur mu diye endişeleniyorum.
Hocam ilk motor için aksine herkes ikinci el al diyor, hatayı kazayı bunda yap, bunda öğren sonra sıfır alırsın diyorlar.
ben 17 yaşımdayım şahsen hocam kendi motorumu r10 sayesinde aldım o da var tabiki fakat usta tanıdığınızın olması lazım şöyle düşünün sıfır motor ile yavaş yavaş öğreneceksiniz ufak ufak arıza çıkarıcak çin mallarında arıza daha da çok oluyor bendede kuba çita var hocam namıdeğer cg, ha bir koruma demiri takarsınız motora düştüğünüzde bir problem yaratmaz ama size bir arkadaş dost tavsiyesi, bütçenizin 5de 1ini imkanınız var ise ekipmana ayırın, dizlik mont ve kask gibi...