Hocam bende ilk motorum yeni aldım RKS 125R görününüşü harika , ama kronik sorunları çok fazla heryeri sorunlu

biraz para harcamak lazım aslında bu dediğim motosiklet acayip gösterişli bunada bakabilirsin
Hocam beni ondan arkadaşım aşırı soğuttu ya 1 ayda 6 defa tamire götürmüş, sonunda da sattı motoru. Aslında bildiğim kadarıyla Kuba'nın yan sanayisi ama motosikletin adının bu kadar sorunla anılması kötü. Yoksa onu da düşünüyordum almayı, sakın alma diye öneri gelince vazgeçtim (: