benim memurum işini bilir diye bir lafı söylemişti malum kişi... tapuda, plakada, icrada çoğu yerde muameleciler olur böyle, şimdi kafanızda bişeyler canlandı mı ? polis askere hiç girmiyorum bak, kafayı kullanan parayı hamuduyla götürüyor, örnek vereyim kom'da çalışanlar yada narkotikler prim alıyor yakaladığı şeylerden, ha kafan çalışmıyorsa masa başı anca tutanak doldurursun, herkes çeşmenin başını bi şekilde tutmuş siz kendinizi kurtarmaya bakın, zengini bile bi şekilde anlıyorum risk almıştır, yatırım yapmıştır, yada çok inovatif bişey yapmıştır, ama memurları anlamıyorum, gözünü toprak doyursun dediğim tek meslek olabilir.