Konuyu açan şahıs bana cevap vermek yerine engellediği için konuya yazamadım. Gelelim konuya yazan bi arkadaşın önerisine, sizce ne olur?
Bence ülkede doktor kalmaz, suriyeli doktorlara veya veterinerlere tedavi oluruz.