laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En önemlileri doktorlar bence, bilerek yazmadığını düşünüyorum
hocam ülkede doktorları pek memur gözü ile görmüyoruz genelde . memurdan kastı maşa başı devletin herhangi bir biriminde çalışana diyor.