mrduck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ülkede doktorları pek memur gözü ile görmüyoruz genelde . memurdan kastı maşa başı devletin herhangi bir biriminde çalışana diyor.
Asker polis genelde masabaşında çalışmıyorki hocam, öyle kastettiğini sanmıyorum. Öyleyse hak veriyorum