• 15-07-2023, 16:36:31
    #1
    Daha önce şöyle bir konu açmıştım fantanın ve coca colanın artık eskisi gibi lezzetli ve gazlı gelmediğini söylemiştim. Hatta 1 gün bekleyince inanılmaz gazı kaçıyor bildiğin şekerli su oluyor.
    birçok kişi de desteklemişti hatta farklı farklı sebepler sunmuştu maliyet olarak.
    https://www.r10.net/off-topic/337286...yor-neden.html


    Ben de yüksek fiyata kalitesiz ürün almaktansa hiç almamayı tercih ettim.
    Geçen bim'den Le'porta aldım acayip hoşuma gitti tadı. Le'cola'da güzel çok gazlı olmasa da ama leporta'yı ayrı bir sevdim fiyat performans olarak çok hoşuma gitti.
    Yedigün'de aşırı gazlı mesela çok boğaz yakıyor leporta ikisinin ortası gibi geldi
  • 15-07-2023, 16:39:33
    #2
    Eskiden kristal kola vardı bol karanfil tadı gelirdi. )
  • 15-07-2023, 16:41:43
    #3
    Bunu yeni kesfettim tadı güzel tavsiye ederim
  • 15-07-2023, 16:45:28
    #4
    Kaleservers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskiden kristal kola vardı bol karanfil tadı gelirdi. )
    hocam zaten kristal kola üretiyormuş bimdeki lecola ve leportayı

    Drwho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu yeni kesfettim tadı güzel tavsiye ederim
    Pepsi şuan Coca Cola'dan daha lezzetli zaten görürsem denerim bunu da
  • 15-07-2023, 16:46:15
    #5
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam zaten kristal kola üretiyormuş bimdeki lecola ve leportayı


    Pepsi şuan Coca Cola'dan daha lezzetli zaten görürsem denerim bunu da
    bazı migroslarda satışta şuanda hocam
  • 15-07-2023, 16:49:41
    #6
    Coca Colaya haksızlık edildiğini düşünüyorum. İçinde böcek var, fare var diyen mi ararsın, yazıyı çevir şöyle oku böyle oku diyen mi ararsın... Bu da yeni moda oldu herhalde. "Coca Cola eskiden daha güzeldi artık eskisi gibi değil"... Biri de çıkıp demiyor ki Coca Cola dünyanın en büyük içecek firması ancak İsrail ürettiği için almıyorum. Çok mu zor bunu demek
  • 15-07-2023, 16:51:14
    #7
    en iyisi coca cola cam şişe
  • 15-07-2023, 16:52:38
    #8
    Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Coca Colaya haksızlık edildiğini düşünüyorum. İçinde böcek var, fare var diyen mi ararsın, yazıyı çevir şöyle oku böyle oku diyen mi ararsın... Bu da yeni moda oldu herhalde. "Coca Cola eskiden daha güzeldi artık eskisi gibi değil"... Biri de çıkıp demiyor ki Coca Cola dünyanın en büyük içecek firması ancak İsrail ürettiği için almıyorum. Çok mu zor bunu demek
    Coca cola'ya gelene kadar neler neler İsrail'in onları boykot etmek lazım her şeyden önce. Ama ben siyasi sebeplerden ziyade gerçekten lezzet alamadığım için içmemeye çalışıyorum Pepsi daha lezzetli geliyor.

    TamBirMehmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en iyisi coca cola cam şişe
    Onlar da çok pahalı eve alınmaz bi yerde içilir anca
  • 15-07-2023, 16:54:53
    #9
    Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Coca Colaya haksızlık edildiğini düşünüyorum. İçinde böcek var, fare var diyen mi ararsın, yazıyı çevir şöyle oku böyle oku diyen mi ararsın... Bu da yeni moda oldu herhalde. "Coca Cola eskiden daha güzeldi artık eskisi gibi değil"... Biri de çıkıp demiyor ki Coca Cola dünyanın en büyük içecek firması ancak İsrail ürettiği için almıyorum. Çok mu zor bunu demek
    İsrail ne alaka hocam?
    Coca-Cola öz Amerikan şirketidir.