Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Coca Colaya haksızlık edildiğini düşünüyorum. İçinde böcek var, fare var diyen mi ararsın, yazıyı çevir şöyle oku böyle oku diyen mi ararsın... Bu da yeni moda oldu herhalde. "Coca Cola eskiden daha güzeldi artık eskisi gibi değil"... Biri de çıkıp demiyor ki Coca Cola dünyanın en büyük içecek firması ancak İsrail ürettiği için almıyorum. Çok mu zor bunu demek
Coca cola'ya gelene kadar neler neler İsrail'in onları boykot etmek lazım her şeyden önce. Ama ben siyasi sebeplerden ziyade gerçekten lezzet alamadığım için içmemeye çalışıyorum Pepsi daha lezzetli geliyor.

TamBirMehmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
en iyisi coca cola cam şişe
Onlar da çok pahalı eve alınmaz bi yerde içilir anca