Daha önce şöyle bir konu açmıştım fantanın ve coca colanın artık eskisi gibi lezzetli ve gazlı gelmediğini söylemiştim. Hatta 1 gün bekleyince inanılmaz gazı kaçıyor bildiğin şekerli su oluyor.
birçok kişi de desteklemişti hatta farklı farklı sebepler sunmuştu maliyet olarak.
https://www.r10.net/off-topic/337286...yor-neden.html
Ben de yüksek fiyata kalitesiz ürün almaktansa hiç almamayı tercih ettim.
Geçen bim'den Le'porta aldım acayip hoşuma gitti tadı. Le'cola'da güzel çok gazlı olmasa da ama leporta'yı ayrı bir sevdim fiyat performans olarak çok hoşuma gitti.
Yedigün'de aşırı gazlı mesela çok boğaz yakıyor leporta ikisinin ortası gibi geldi