Kaleservers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskiden kristal kola vardı bol karanfil tadı gelirdi. )
hocam zaten kristal kola üretiyormuş bimdeki lecola ve leportayı

Drwho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu yeni kesfettim tadı güzel tavsiye ederim
Pepsi şuan Coca Cola'dan daha lezzetli zaten görürsem denerim bunu da