• 13-07-2023, 21:31:15
    #1
    Gündemdeki trend topic olan hastaglarde bot hesaplar - içerikler, taraf - ideoloji fark etmeden anlamsız faydasız içerikler. Alakasız görsellere, videolara onlarca - yüzlerce hastagh eklemeler. Yani siyasi kavgalar - çekişmelerden daha trajik bir şekilde sanki bir çöplük varda, çöplük içerisinde az çok destek, bilgi veya kabul edilebilir düzeyde olumlu - olumsuz eleştirileri bulmak adeta hurdalıkta bir şeyler aramak gibi. O kadar şirket ülkemizden çekildi, Twitter nasıl ve neden çekilmiyor hayret açıkçası. Ki başlarında da Elon Musk gibi duygusal veya finansal sorunlarla kalemi kırmaktan çekinmeyen biri varken.

    Elon Musk'ın yerinde ben olsaydım iyice balatayı sıyırıp Türkiye'de komple Twitter hizmetlerini askıya alırdım. Popüler hastaghlerdeki içeriklere bakın bu içeriklerin arasına hangi firma reklam vermek ister? Hangi firma ne ücretle reklam verir ki.
  • 13-07-2023, 21:32:48
    #2
    pcbagimlisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gündemdeki trend topic olan hastaglarde bot hesaplar - içerikler, taraf - ideoloji fark etmeden anlamsız faydasız içerikler. Alakasız görsellere, videolara onlarca - yüzlerce hastagh eklemeler. Yani siyasi kavgalar - çekişmelerden daha trajik bir şekilde sanki bir çöplük varda, çöplük içerisinde az çok destek, bilgi veya kabul edilebilir düzeyde olumlu - olumsuz eleştirileri bulmak adeta hurdalıkta bir şeyler aramak gibi.
    Son dönemlerde çöplük oldu. Deprem diye tag görüyorum bir bakıyorum anlamsız tweetler. Ankara diye tag görüyorum e***rt reklamları çıkıyor. Son dönemde çok nadir kullanıyorum. Threads ile beraber sanırım tam anlamı ile kapatacağım.
  • 13-07-2023, 21:37:08
    #3
    Hangi etiket içine girersek girelim, o etiketle ilgili bir şey bulmak samanlıkta iğne aramak gibi bir şey. Twitter hastag olarak Türkiye'de tamamen kaldırılmalı diye düşünüyorum.
  • 13-07-2023, 21:37:41
    #4
    HalilHanBadem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son dönemlerde çöplük oldu. Deprem diye tag görüyorum bir bakıyorum anlamsız tweetler. Ankara diye tag görüyorum e***rt reklamları çıkıyor. Son dönemde çok nadir kullanıyorum. Threads ile beraber sanırım tam anlamı ile kapatacağım.
    Gerçekten, ya aykırı radikal grupların hapisteki suçlularını çıkarttırmak için propaganda yaptığı, plandamist büyük oyun uzmanı insanların (!) popülerite/kitap ve youtube gibi mecralarda etkileşimini - gelirini arttırmak için alaylı bilim adamı misyonuna büründüğü, benzer şekilde radikal sol - sağ grupların oluşumların popülerite - üyelerini arttırmak için anlamsız kavgaları, bunlar üzerinden prim - kazanç sağlamaya çalışan pr'cılar, bir de e***rt reklamları normalde yasak ve sansürcülükten hiç hoşlanmam ama Türkiye Twitter gündemi, resmen Twitter içinde Türkiye içinde hadi fişimizi çekin artık daha ne kadar kötüleşecek burası dedirtiyor.

    Dikkat Sezai usta biraz küfürlü - argolu bir şekilde olsa da adeta Twitter'ın ülkemizde geldiği konumu tarif ediyor gibi 20-30 saniyede

    https://youtube.com/clip/UgkxC8LHODJ...h8fE7nfJOyRyxW
  • 13-07-2023, 21:48:14
    #5
    pcbagimlisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gündemdeki trend topic olan hastaglarde bot hesaplar - içerikler, taraf - ideoloji fark etmeden anlamsız faydasız içerikler. Alakasız görsellere, videolara onlarca - yüzlerce hastagh eklemeler. Yani siyasi kavgalar - çekişmelerden daha trajik bir şekilde sanki bir çöplük varda, çöplük içerisinde az çok destek, bilgi veya kabul edilebilir düzeyde olumlu - olumsuz eleştirileri bulmak adeta hurdalıkta bir şeyler aramak gibi. O kadar şirket ülkemizden çekildi, Twitter nasıl ve neden çekilmiyor hayret açıkçası. Ki başlarında da Elon Musk gibi duygusal veya finansal sorunlarla kalemi kırmaktan çekinmeyen biri varken.

    Elon Musk'ın yerinde ben olsaydım iyice balatayı sıyırıp Türkiye'de komple Twitter hizmetlerini askıya alırdım. Popüler hastaghlerdeki içeriklere bakın bu içeriklerin arasına hangi firma reklam vermek ister? Hangi firma ne ücretle reklam verir ki.
    Hocam sadece türkiye’de herhangi bir ilçenin adını yazın arama kısmına, e***** ilanlarından geçilmiyor.

    yaşadığım kentte neler olmuş, hakkında atılan tweetler neler açıp bakamıyorum bile
  • 13-07-2023, 21:56:18
    #6
    Twitter kadar gereksiz, zaman kaybı bir sosyal mecra yok. Tiktok bile daha amacına uygun. 45 Milyar dolara Musk'a sattılar 45 milyon etmez. Yüzde 50 den fazlası bot hesap. Yalan, dolan iftira. Dezenformasyon... Ne ararsan var. İşin daha kötü tarafı da onu kullanan, haber kaynağı olduğunu düşünen bilim adamları ve devlet adamları var. Sosyal medyanın geneli bana göre bir kenef çukuru. Twitter ise onun merkezi.
  • 13-07-2023, 22:47:00
    #7
    Maalesef benim de son aylarda dikaktimi çekiyor, Twitter resmen çöplüğe doğru gidiyor ülkemizde. Sanırım en kalitesiz kullanım bizim ülkemizde.