Twitter kadar gereksiz, zaman kaybı bir sosyal mecra yok. Tiktok bile daha amacına uygun. 45 Milyar dolara Musk'a sattılar 45 milyon etmez. Yüzde 50 den fazlası bot hesap. Yalan, dolan iftira. Dezenformasyon... Ne ararsan var. İşin daha kötü tarafı da onu kullanan, haber kaynağı olduğunu düşünen bilim adamları ve devlet adamları var. Sosyal medyanın geneli bana göre bir kenef çukuru. Twitter ise onun merkezi.