kafayı yavaş yavaş yakıyorsunuz sanırım, bende 2020 senesinden beri var her gece yatarken ölüm aklıma geliyor ve uykum kaçıyor. Ölüm korkusu olarak nitelendiriyorum. Eğer bir dine mensupsanız ibadetlerinize yönelin içiniz rahatlar
kafayı yavaş yavaş yakıyorsunuz sanırım, bende 2020 senesinden beri var her gece yatarken ölüm aklıma geliyor ve uykum kaçıyor. Ölüm korkusu olarak nitelendiriyorum. Eğer bir dine mensupsanız ibadetlerinize yönelin içiniz rahatlar
Elhamdülillah Müslümanım hocam. Ölümden korkuyorum çünkü bahsettiğiniz gibi ibadetleri yerine getirmiyorum ve dünyayı çok fazla düşünüyorum (iş para vs) bilmiyorum son bir kaç gündür baya kafama takıldı.