Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hem ülkemizde hem kendi içimizde o kadar sorun var ki oturtup biraz kafa yoran, düşünen birinin intihara kalkışaması muhtemel.
sizin konunuza gelicek olursak sanırım bilinç altında ölümden korkuyor olabilirsiniz.
(bana göre)