SauRonn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla kardeş bu aralar hepimizin aklına geliyor Ama profilde yazan ildeysen bilinçaltında bu tür şeyler birikmesi normaldir
Her iki depremi de yaşadım ama şuan maraşta değilim ve travmayı atlattim