• 07-07-2023, 11:03:12
    #1
    Her şeyin fiyatı mütemadiyen arttığı ve dur durak bilmediği için ileride belki lazım olur diye düşündüğüm bir şeyi bile alıyorum.

    Toplam borcu 200k’ya çıkardım böyle böyle. Ödeyebiliyorum ama artık bir dur demem lazım kendime.

    bu arada aldığım her şeyden kardayım o ayrı mesele.

    22’ye topladığım PC 35, 32’ye aldığım iPhone 14 42k oldu.

    85bine aldığım külüstür arabayı satıyorum desem 100k ve hepsi çok kısa bir süre içinde böyle oldu.

    Artık daha fazla borca girmek beni rahatsız etmeye başladı fakat bir yandan da bıçağı kemiğe dayayana kadar borca giresim var.
  • 07-07-2023, 11:05:54
    #2
    Enflasyon değil hiper enflasyon insanları harcamaya iter, zaten amaç bu.
  • 07-07-2023, 11:07:15
    #3
    KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Enflasyon değil hiper enflasyon insanları harcamaya iter, zaten amaç bu.
    Nereye kadar hocam?
  • 07-07-2023, 11:08:23
    #4
    Sonu yok hocam.
  • 07-07-2023, 11:20:57
    #5
    Bende aynı durumdayım. Mesela temizlik ürünlerinin kdv si artıyormuş Pazartesi itibari ile, bugün fiyatlar güncellenmeden 2k-3k lık ürün aldım amazondan kampanyalılardan. Akmaz kokmaz , dursun kenarda.
  • 07-07-2023, 11:25:29
    #6
    sunucuoptimizasyon.com
    Evet elinizdeki ürün enflasyon nedeniyle değer kazanıyor fakat o ürünü satmak zorunda kaldığınızda bir üst modelini hatta aynı model ürünü sattığınız fiyat ile alamayabilirsiniz.

    Böyle düşünürseniz belki biraz kendinizi frenleyebilirsiniz.
  • 07-07-2023, 11:26:52
    #7
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet elinizdeki ürün enflasyon nedeniyle değer kazanıyor fakat o ürünü satmak zorunda kaldığınızda bir üst modelini hatta aynı model ürünü sattığınız fiyat ile alamayabilirsiniz.

    Böyle düşünürseniz belki biraz kendinizi frenleyebilirsiniz.
    Satmayıp temel ihtiyaç olarak tüketiyorsak?
  • 07-07-2023, 11:30:03
    #8
    sunucuoptimizasyon.com
    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satmayıp temel ihtiyaç olarak tüketiyorsak?
    Temel ihtiyaç için bir şey diyemem elbette ben daha çok elektronik tarafı için konuştum.

    Fakat temel ihtiyaçları da ne kadar stok yapabilirsiniz? Son kullanma tarihi olmayan temizlik ürünleri haricinde gıda tarafı için bir son kullanım tarihi var bunların elbette süresi dolacak yada tüketilecek sonraki alışverişte yine zamlı alınacak.
  • 07-07-2023, 11:41:56
    #9
    mzc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her şeyin fiyatı mütemadiyen arttığı ve dur durak bilmediği için ileride belki lazım olur diye düşündüğüm bir şeyi bile alıyorum.

    Toplam borcu 200k’ya çıkardım böyle böyle. Ödeyebiliyorum ama artık bir dur demem lazım kendime.

    bu arada aldığım her şeyden kardayım o ayrı mesele.

    22’ye topladığım PC 35, 32’ye aldığım iPhone 14 42k oldu.

    85bine aldığım külüstür arabayı satıyorum desem 100k ve hepsi çok kısa bir süre içinde böyle oldu.

    Artık daha fazla borca girmek beni rahatsız etmeye başladı fakat bir yandan da bıçağı kemiğe dayayana kadar borca giresim var.
    Aynı durumdayız hocam