mzc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her şeyin fiyatı mütemadiyen arttığı ve dur durak bilmediği için ileride belki lazım olur diye düşündüğüm bir şeyi bile alıyorum.

Toplam borcu 200k’ya çıkardım böyle böyle. Ödeyebiliyorum ama artık bir dur demem lazım kendime.

bu arada aldığım her şeyden kardayım o ayrı mesele.

22’ye topladığım PC 35, 32’ye aldığım iPhone 14 42k oldu.

85bine aldığım külüstür arabayı satıyorum desem 100k ve hepsi çok kısa bir süre içinde böyle oldu.

Artık daha fazla borca girmek beni rahatsız etmeye başladı fakat bir yandan da bıçağı kemiğe dayayana kadar borca giresim var.
Aynı durumdayız hocam