Her şeyin fiyatı mütemadiyen arttığı ve dur durak bilmediği için ileride belki lazım olur diye düşündüğüm bir şeyi bile alıyorum.
Toplam borcu 200kya çıkardım böyle böyle. Ödeyebiliyorum ama artık bir dur demem lazım kendime.
bu arada aldığım her şeyden kardayım o ayrı mesele.
22ye topladığım PC 35, 32ye aldığım iPhone 14 42k oldu.
85bine aldığım külüstür arabayı satıyorum desem 100k ve hepsi çok kısa bir süre içinde böyle oldu.
Artık daha fazla borca girmek beni rahatsız etmeye başladı fakat bir yandan da bıçağı kemiğe dayayana kadar borca giresim var.