• 04-07-2023, 06:51:49
    #1
    Herkese Günaydın. Bol kazançlarr

    -KnightOnline/Hayat OFFLİNE

  • 04-07-2023, 06:58:09
    #2
  • 04-07-2023, 07:03:43
    #3
    https://www.youtube.com/watch?v=44XYEeD1A1U
    , Günaydın hocam şunu açsana o ortamın üstüne
  • 04-07-2023, 07:08:31
    #4
    bosta pc var aylik ne kadar kazandirir ortalama bi pc
  • 04-07-2023, 07:11:45
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben de tek masaüstümle gündüz farm atıyom gece tezgah kurup yatıyom monitörüm 2k 32 inc kavisli oyuncu monitörü farmı başlatıp kanepeye uzanıp film izler gibi izliyom
  • 04-07-2023, 07:12:52
    #6
    TheMete adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bosta pc var aylik ne kadar kazandirir ortalama bi pc
    Hocam en az 10 pc, yüksek lv çar ve item gerekli bu oyundan para kazanabilmek için.
    Biz 18 pc, 18 çar ile oynuyoruz. Pc'ler hariç 90bin lira sermaya koyduk. Yavaş yavaş topluyoruz.
  • 04-07-2023, 07:14:14
    #7
    Doguka33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam en az 10 pc, yüksek lv çar ve item gerekli bu oyundan para kazanabilmek için.
    Biz 18 pc, 18 çar ile oynuyoruz. Pc'ler hariç 90bin lira sermaya koyduk. Yavaş yavaş topluyoruz.
    18 kişi mi oynuyorsunuz peki ne kazaniyorsunuz hocam bende girsem 10 bilgisayar alsam
  • 04-07-2023, 07:14:19
    #8
    Doguka33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam en az 10 pc, yüksek lv çar ve item gerekli bu oyundan para kazanabilmek için.
    Biz 18 pc, 18 çar ile oynuyoruz. Pc'ler hariç 90bin lira sermaya koyduk. Yavaş yavaş topluyoruz.
    ya seyden diyorum pc bosta duruyo uzun suredir küçük bi yatirimla kucuk paralar kazansam diye dedim
  • 04-07-2023, 07:14:49
    #9
    WMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de tek masaüstümle gündüz farm atıyom gece tezgah kurup yatıyom monitörüm 2k 32 inc kavisli oyuncu monitörü farmı başlatıp kanepeye uzanıp film izler gibi izliyom
    Bu zevki yaşayan bilir İyi farmlar hocam