ben de tek masaüstümle gündüz farm atıyom gece tezgah kurup yatıyom monitörüm 2k 32 inc kavisli oyuncu monitörü farmı başlatıp kanepeye uzanıp film izler gibi izliyom
bosta pc var aylik ne kadar kazandirir ortalama bi pc
Hocam en az 10 pc, yüksek lv çar ve item gerekli bu oyundan para kazanabilmek için.
Biz 18 pc, 18 çar ile oynuyoruz. Pc'ler hariç 90bin lira sermaya koyduk. Yavaş yavaş topluyoruz.
Hocam en az 10 pc, yüksek lv çar ve item gerekli bu oyundan para kazanabilmek için.
Biz 18 pc, 18 çar ile oynuyoruz. Pc'ler hariç 90bin lira sermaya koyduk. Yavaş yavaş topluyoruz.
18 kişi mi oynuyorsunuz peki ne kazaniyorsunuz hocam bende girsem 10 bilgisayar alsam
Hocam en az 10 pc, yüksek lv çar ve item gerekli bu oyundan para kazanabilmek için.
Biz 18 pc, 18 çar ile oynuyoruz. Pc'ler hariç 90bin lira sermaya koyduk. Yavaş yavaş topluyoruz.
ya seyden diyorum pc bosta duruyo uzun suredir küçük bi yatirimla kucuk paralar kazansam diye dedim
ben de tek masaüstümle gündüz farm atıyom gece tezgah kurup yatıyom monitörüm 2k 32 inc kavisli oyuncu monitörü farmı başlatıp kanepeye uzanıp film izler gibi izliyom