Ofisimden Herkese Günaydın 🙃 - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ofisimden Herkese Günaydın 🙃
28
●
2.982
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Ofisimden Herkese Günaydın 🙃
1
2
3
4
05-07-2023, 03:03:32
#28
Doguka33
Befo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayatında hiç kinght online metin2 vs. oynamamış biri olarak soruyorum bu oyunların bu kadar bağımlılık yapma sebebi nedir?
Para kazandırıyor olmaları.
Hem oyun oynuyorsun eğleniyorsun, hemde para kazanıyorsun
07-07-2023, 00:04:09
#29
tooberk
bende benim ofiste çok pc var diyordum
bu ne :d
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler