Konu
Ofisimden Herkese Günaydın 🙃
04-07-2023, 07:14:49
#9
Doguka33
WMaster adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben de tek masaüstümle gündüz farm atıyom gece tezgah kurup yatıyom
monitörüm 2k 32 inc kavisli oyuncu monitörü farmı başlatıp kanepeye uzanıp film izler gibi izliyom
Bu zevki yaşayan bilir
İyi farmlar hocam