• 28-06-2023, 14:34:25
    #1
    Başlıkta yazmamın sebebi,insanın durup sahi ben neyin içindeyim ve ne yapıyorum dedirtebilmesinden kaynaklı olabilir.

    Aslında soracağım şey basit

    İş hayatınızda iş devamlılığı konusunda motivasyonunuzu nasıl sağlıyorsunuz veya belki farketmemiş olabilirsiniz ama motivasyonunuz dahi olmayabilir,sadece savruluyorsunuzdur belki.

    Bunu bana düşündüren şeyler:
    • TL'nin değerinin çok azalması
    • İş hayatının daha da vahşileşmesi
    • Çoğunluk için haftada 1 gün izin
    • Emirler,mobbing ve eve dönüşte perişan bitkin bir vücut
    Gerçekten tüm bunlara bakarsak, neyin içindeyiz veya içindesin ?

    Bütün bunlar ama çoğunluk böyle çalışıyor şeklinde gözardı edilebilir mi ? Benim fikrimce hayır
  • 28-06-2023, 14:36:35
    #2
    Matrix ne zaman yok olursa o zaman özgür olacağız
  • 28-06-2023, 14:38:31
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Elma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlıkta yazmamın sebebi,insanın durup sahi ben neyin içindeyim ve ne yapıyorum dedirtebilmesinden kaynaklı olabilir.

    Aslında soracağım şey basit

    İş hayatınızda iş devamlılığı konusunda motivasyonunuzu nasıl sağlıyorsunuz veya belki farketmemiş olabilirsiniz ama motivasyonunuz dahi olmayabilir,sadece savruluyorsunuzdur belki.

    Bunu bana düşündüren şeyler:
    • TL'nin değerinin çok azalması
    • İş hayatının daha da vahşileşmesi
    • Çoğunluk için haftada 1 gün izin
    • Emirler,mobbing ve eve dönüşte perişan bitkin bir vücut
    Gerçekten tüm bunlara bakarsak, neyin içindeyiz veya içindesin ?

    Bütün bunlar ama çoğunluk böyle çalışıyor şeklinde gözardı edilebilir mi ? Benim fikrimce hayır
    Dostum yapacağın şey basit

    Yurtdışı hizmet vereceksin

    Dolar kazanacaksın

    Türklerin boş ağız yapmasını ben bile artık çekemiyorum ve 3 kuruş ceplerinden para çıksın istemiyorlar
  • 28-06-2023, 14:39:08
    #4
    Eski zamanlarda iş yapmak ile bugün iş yapmak arasındaki farkın dağlar kadar olmasından kaynaklı...
    Eskiden iş yapılırken emek verilirdi, ahlaki değerlere dikkat edilirdi, zevk alınırdı, toplumsal sorumluluklar hesaba katılırdı, elde edilen sonuçlar taraflarla paylaşılırdı.
    Şimdilerde ise; iş yapmak sadece para ile ifade edilir duruma geldiği için ruhsuzlaştı herşey...
  • 28-06-2023, 14:49:26
    #5
    Amerikaya gelmeden önce birebir aynı şeyleri düşünüp canımı sıkıyordum, çalışma isteğim bile olmuyordu fakat burda çalıştığının karşılığını alınca ve aldığın karşılıkla birşeylere sahip olabilince daha da motive olmaya başladım. Yurtdışı imkani yoksa bile doviz kazandiracak isler yapmanizi öneririm
  • 28-06-2023, 14:50:43
    #6
    Onuraygun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amerikaya gelmeden önce birebir aynı şeyleri düşünüp canımı sıkıyordum, çalışma isteğim bile olmuyordu fakat burda çalıştığının karşılığını alınca ve aldığın karşılıkla birşeylere sahip olabilince daha da motive olmaya başladım. Yurtdışı imkani yoksa bile doviz kazandiracak isler yapmanizi öneririm
    Hocam sen bensin ben senim
  • 28-06-2023, 15:06:42
    #7
    dış mihrakların oyunu hocam hep
  • 28-06-2023, 15:13:02
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dış mihrakların oyunu hocam hep
    Aynen hocam. Lanet olsun bu dış minnaklara