Aslında soracağım şey basit
İş hayatınızda iş devamlılığı konusunda motivasyonunuzu nasıl sağlıyorsunuz veya belki farketmemiş olabilirsiniz ama motivasyonunuz dahi olmayabilir,sadece savruluyorsunuzdur belki.
Bunu bana düşündüren şeyler:
- TL'nin değerinin çok azalması
- İş hayatının daha da vahşileşmesi
- Çoğunluk için haftada 1 gün izin
- Emirler,mobbing ve eve dönüşte perişan bitkin bir vücut
Bütün bunlar ama çoğunluk böyle çalışıyor şeklinde gözardı edilebilir mi ? Benim fikrimce hayır