Başlıkta yazmamın sebebi,insanın durup sahi ben neyin içindeyim ve ne yapıyorum dedirtebilmesinden kaynaklı olabilir.
Aslında soracağım şey basit
İş hayatınızda iş devamlılığı konusunda motivasyonunuzu nasıl sağlıyorsunuz veya belki farketmemiş olabilirsiniz ama motivasyonunuz dahi olmayabilir,sadece savruluyorsunuzdur belki.
Bunu bana düşündüren şeyler:
- TL'nin değerinin çok azalması
- İş hayatının daha da vahşileşmesi
- Çoğunluk için haftada 1 gün izin
- Emirler,mobbing ve eve dönüşte perişan bitkin bir vücut
Gerçekten tüm bunlara bakarsak, neyin içindeyiz veya içindesin ?
Bütün bunlar ama çoğunluk böyle çalışıyor şeklinde gözardı edilebilir mi ? Benim fikrimce hayır
Dostum yapacağın şey basit
Yurtdışı hizmet vereceksin
Dolar kazanacaksın
Türklerin boş ağız yapmasını ben bile artık çekemiyorum ve 3 kuruş ceplerinden para çıksın istemiyorlar