• 28-06-2023, 13:49:19
    #10
    Mrb, sus.
  • 28-06-2023, 13:50:23
    #11
    Bayramda suç işlemek de serbest olsun
  • 28-06-2023, 13:51:06
    #12
    Üyeliği durduruldu
    royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün sizi biri dolandırsın, boşverin ne olacak bayram zaten 3-4 gün sonra açarsınız ne gerek var


    İyi fikir, hiç olmazsa forum yöneticileride ağız tadıyla, ailesiyle, eşi ve dostları ile bayram yapar. Milletin şikayet konusu ile uğraşmaz üç dört gün hiç olmazsa. Sende dolandırılma. Bayramda bari uyanık ol.
    İyi bayramlar..
  • 28-06-2023, 13:51:47
    #13
    O yemez hocam.
  • 28-06-2023, 13:53:15
    #14
    emredersiniz bundan sonra açılmayacak
  • 28-06-2023, 13:57:59
    #15
    Hocam bir 10k dolandırılın 9 gün bayram tatilinin bitmesini beklicekseniz mısırımı alıp izlerim
  • 28-06-2023, 14:02:09
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaş biz nasıl bir toplum olmuşsuz böyle? Konuyu nerelere getirdiler. @Coşkun Çetin; lütfen konumu silermisiniz. Benim yaşım 56, hani bir laf vardır, kurt kocayınca köpeklerin maskarası olurmuş. İnan şu güzel bayram günü şu lafıda bana yazdırdınızya, helal size. Cenabı mevlam hepimizi ıslah etsin.

    Bir dahada bu forumda konu açmayacağım.

    Tekrar herkese iyi bayramlar..
  • 28-06-2023, 14:08:11
    #17
    TASARIM AJANSI
    Hocam haklısınız, hatta bayramda değil keşke hiç bir zaman şikayet konusu görmesek ama bir de acil paraya ihtiyacı olan veya işini bayramdan sonraya kadar bekletemeyecek olanları düşünürsek
    bazıları için şikayet konusu açmak bayramdan sonrayı bekleyemeyecek kadar gerekli olabiliyor

    Bana 2-3 hafta boyunca türlü bahanelerle ödeme yapmayan kişi şikayet konusu açtıktan en fazla 15 dakika sonra ödeme yapmıştı