royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün sizi biri dolandırsın, boşverin ne olacak bayram zaten 3-4 gün sonra açarsınız ne gerek var


İyi fikir, hiç olmazsa forum yöneticileride ağız tadıyla, ailesiyle, eşi ve dostları ile bayram yapar. Milletin şikayet konusu ile uğraşmaz üç dört gün hiç olmazsa. Sende dolandırılma. Bayramda bari uyanık ol.
İyi bayramlar..