Arkadaş biz nasıl bir toplum olmuşsuz böyle? Konuyu nerelere getirdiler. @Coşkun Çetin; lütfen konumu silermisiniz. Benim yaşım 56, hani bir laf vardır, kurt kocayınca köpeklerin maskarası olurmuş. İnan şu güzel bayram günü şu lafıda bana yazdırdınızya, helal size. Cenabı mevlam hepimizi ıslah etsin.

Bir dahada bu forumda konu açmayacağım.

Tekrar herkese iyi bayramlar..