Hocam haklısınız, hatta bayramda değil keşke hiç bir zaman şikayet konusu görmesek ama bir de acil paraya ihtiyacı olan veya işini bayramdan sonraya kadar bekletemeyecek olanları düşünürsek
bazıları için şikayet konusu açmak bayramdan sonrayı bekleyemeyecek kadar gerekli olabiliyor
Bana 2-3 hafta boyunca türlü bahanelerle ödeme yapmayan kişi şikayet konusu açtıktan en fazla 15 dakika sonra ödeme yapmıştı