Önceden bir konu açılırdı 30 saniyede 28 farklı çözüm yazardık konuya şimdi nerde peeeeh.. konu açıyoruz yazanlar tamamen zaman öldürüyor.
Php kategorisine konu açıyorum adam ben python biliyorum php çok az biliyorum diyor birisine timeout hatası veriyor çözmemiz lazım diyorum evet timeout hatası veriyor diyor
Herkesin yazılım bilgisi tabiki çok iyi olacak diye kaide yok fakat insanlar bilmediği işlere atlamayı tercih ediyor biri bana şunu yapabilir misin dediğinde denerim bile demiyorum yapamam diyorum çünkü bilmiyorum. Bilmiyorum demesini bilmiyor insanlar
Hoşbuldum üstadım sağ olasın sana da iyi bayramlar. Geldim de iyi mi ettim kötü mü ettim bilemedim konularıma muhattap çıkmıyor
Hocam olsun be! Çeşit çeşit bir sürü insan var mutlaka muhatap çıkar hem R10 genellemedir, bir kategori dahilinde devam edilemez ise başka kategoriler de var.. Aile Forumu odaklıyım ben burada kıymetli hocam, senin gibi kullanıcıları görünce daha bir iyi hissediyorum , ne olur gitme boş ver. 😇😇