AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklısın değerli hocam. Tekrar hoş geldin. Sensiz yalnızlık Kalesi gibi bir ortamdı kategoriler de.

Not: Ayrıca Bayramını en içten dileklerimle kutlarım.. 😇
Hoşbuldum üstadım sağ olasın sana da iyi bayramlar. Geldim de iyi mi ettim kötü mü ettim bilemedim konularıma muhattap çıkmıyor