Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hoşbuldum üstadım sağ olasın sana da iyi bayramlar. Geldim de iyi mi ettim kötü mü ettim bilemedim konularıma muhattap çıkmıyor
Hocam olsun be! Çeşit çeşit bir sürü insan var mutlaka muhatap çıkar hem R10 genellemedir, bir kategori dahilinde devam edilemez ise başka kategoriler de var.. Aile Forumu odaklıyım ben burada kıymetli hocam, senin gibi kullanıcıları görünce daha bir iyi hissediyorum , ne olur gitme boş ver. 😇😇