• 27-06-2023, 11:11:11
    #10
    Üyeliği durduruldu
    İşini görüyor kazandırıyorsa al
  • 27-06-2023, 11:13:41
    #11
    apple gibi bir fürya varken bunlara o kadar para verilmez be hocam. ha berki apple işini görmez o ayrı mesela ama m2 pro studio lar vs. varken bunlar alınır mı bilemedim
  • 27-06-2023, 11:18:41
    #12
    DoğanOğuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşini görüyor kazandırıyorsa al
    İşte bu kadar basit ya. 🤣 Halbuki bende aynısını dedim. Niye kızdı ki şimdi 😅
  • 27-06-2023, 11:25:03
    #13
    Platin üye
    m2 ultralı macbook bile daha iyidir
  • 27-06-2023, 11:39:49
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani mevzu illa dolar kavgası mı yapalım hocam 🤣🤣 Evet pahalı ama kazancınız dolar üzerineyse alınabilir. Yani bizim ne dememizi bekliyorsunuz. Alma mı diyelim. 😅😅
    kartlar bu tip tek fanlı ilk çıkan modellerdense alma.. soğutma yetersiz.. he kendin custom sıvı sgutma takacam dersen o ayrı
  • 27-06-2023, 11:56:48
    #15
    philosopher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte aradığım yorum hocam teşekkür ederim inceleyecem yani böyle alternatif sunmak varken yine bilmişlik içeren yorumlar alıyorum tipik üyeler…
    Hem fikir almak için konu açıyorsun. Hem de fikrini söyleyenlere laf ediyorsun. Tipik üye sensin galiba.
  • 27-06-2023, 11:59:26
    #16
    donanim.net
    Sadece oyun oynamak için keyfi olarak en yüksek kartlara yöneliyorum. Benim gibi çok kişi vardır.. Eğer bütçeniz varsa çekinmeyin derim.
  • 27-06-2023, 13:51:23
    #17
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hem fikir almak için konu açıyorsun. Hem de fikrini söyleyenlere laf ediyorsun. Tipik üye sensin galiba.
    Hocam şuan sizin olayınız laf olsun torba dolsun olayı olmuş. "Eğer işini görüyor kazandırıyorsa al diyenler olacaktır elbette ama kazandırması için değil projeleri ileri seviyeye taşımak için almayı düşünüyordum" diye bir cümle kullanmışım fikir değil bilgi alma peşindeyim bilgisi olmayanın fikrine ihtiyacım yok bu yüzden muhalefet yapmak yerine kendi işinizle ilgilenin konu altını boş şişirmeyin. Konu sizi alakadar etmiyorsa her konuya dahil olmayın. Yaşınızı bilmiyorum ama buradan da size bunu BEN öğretmeyeyim tipik dediğiniz bu kullanıcı size marifetlerini kanıtlayabilirdi ne kadar tipik olduğumu görürdünüz fakat kendisi gövde gösterisi pek sevmez. Mesajlarımı susturmak veya profilimi engellemek sizin için güzel bir çözüm. Tekrarlıyorum her konuya dahil olmayın.
  • 27-06-2023, 14:22:39
    #18
    philosopher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şuan sizin olayınız laf olsun torba dolsun olayı olmuş. "Eğer işini görüyor kazandırıyorsa al diyenler olacaktır elbette ama kazandırması için değil projeleri ileri seviyeye taşımak için almayı düşünüyordum" diye bir cümle kullanmışım fikir değil bilgi alma peşindeyim bilgisi olmayanın fikrine ihtiyacım yok bu yüzden muhalefet yapmak yerine kendi işinizle ilgilenin konu altını boş şişirmeyin. Konu sizi alakadar etmiyorsa her konuya dahil olmayın. Yaşınızı bilmiyorum ama buradan da size bunu BEN öğretmeyeyim tipik dediğiniz bu kullanıcı size marifetlerini kanıtlayabilirdi ne kadar tipik olduğumu görürdünüz fakat kendisi gövde gösterisi pek sevmez. Mesajlarımı susturmak veya profilimi engellemek sizin için güzel bir çözüm. Tekrarlıyorum her konuya dahil olmayın.
    Cümleye laf olsun torba dolsun diye başlayıp satır satır boş konuşmak. Ama katıldığım bi nokta var, gereksiz insanların konusuna yazmamak gerekiyor. Engeli çakalım sana da.