Hem fikir almak için konu açıyorsun. Hem de fikrini söyleyenlere laf ediyorsun. Tipik üye sensin galiba.
Hocam şuan sizin olayınız laf olsun torba dolsun olayı olmuş. "Eğer işini görüyor kazandırıyorsa al diyenler olacaktır elbette ama kazandırması için değil projeleri ileri seviyeye taşımak için almayı düşünüyordum" diye bir cümle kullanmışım
fikir değil bilgi alma peşindeyim bilgisi olmayanın fikrine ihtiyacım yok bu yüzden muhalefet yapmak yerine kendi işinizle ilgilenin konu altını boş şişirmeyin. Konu sizi alakadar etmiyorsa her konuya dahil olmayın. Yaşınızı bilmiyorum ama buradan da size bunu BEN öğretmeyeyim

tipik dediğiniz bu kullanıcı size marifetlerini kanıtlayabilirdi ne kadar tipik olduğumu görürdünüz fakat kendisi gövde gösterisi pek sevmez. Mesajlarımı susturmak veya profilimi engellemek sizin için güzel bir çözüm. Tekrarlıyorum her konuya dahil olmayın.