Yani mevzu illa dolar kavgası mı yapalım hocam 🤣🤣 Evet pahalı ama kazancınız dolar üzerineyse alınabilir. Yani bizim ne dememizi bekliyorsunuz. Alma mı diyelim. 😅😅
kartlar bu tip tek fanlı ilk çıkan modellerdense alma.. soğutma yetersiz.. he kendin custom sıvı sgutma takacam dersen o ayrı