156 bin tlye ekran kartı almak mantıklı mı? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
156 bin tlye ekran kartı almak mantıklı mı?
18
●
1.040
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
156 bin tlye ekran kartı almak mantıklı mı?
1
2
3
27-06-2023, 14:25:34
#19
philosopher
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Cümleye laf olsun torba dolsun diye başlayıp satır satır boş konuşmak. Ama katıldığım bi nokta var, gereksiz insanların konusuna yazmamak gerekiyor. Engeli çakalım sana da.
Aferin söz dinle böyle.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler