• 26-06-2023, 11:51:33
    #1
    Güldüğüm kadar üzüldüğüm birşey oldu

    Ölüme ramak kala kurtulduğum kazadan sonra birileri "çok beddua aldın o yüzden başına bela geldi" gibi şeyler söyledi.
    Fakat geri kalan büyük çoğunluk "verilmiş sadakan varmış" dedi.

    Şimdi hangisi doğru?

    Yaptığım güzel ameller mi beni ölümden kurtardı? Yoksa bu kazayı yapmamın sebebi başkalarının bedduasını almak mı?
    • ELLAS
    • South
    ELLAS ve South bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 26-06-2023, 11:52:46
    #2
    Çok geçmiş olsun, Allah'dan başkası bilemez ki. Vaktiniz dolmamış demek..
  • 26-06-2023, 11:53:35
    #3
    yiyeceğin ekmek içeceğin su varmış

    yoksa 2 teker şeytan arabası motorlar kolay kolay kurtulamazdın



    https://www.youtube.com/watch?v=t4Z0ynQOoGo
  • 26-06-2023, 11:55:41
    #4
    Allah'ın istediği olur.
    • PATRON54
    • MELİH
    • Tugbil
    PATRON54, Tugbil ve bunu beğendi.
    4 kişi bunu beğendi.
  • 26-06-2023, 11:59:05
    #5
    Dostum çok geçmiş olsun Allah korusun bi daha yaşatmasın
  • 26-06-2023, 11:59:42
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Kimsenin bilemeyecegi bir soruyu sorup soruna cevap aramak? Neyse, verilmis sadakan varmis.
    Kimine göre bir uyaridir, kimine göre bir imtihandir, kimine göre yaptiklarinin cezasidir hersey olabilir
  • 26-06-2023, 12:02:54
    #7
    İkiside doğru olabilir
  • 26-06-2023, 12:04:37
    #8
    GZR
    Tek Niyet: Memnuniyet ✅
    Herkes kendi penceresinden gördüğünü anlatıyor ama her ne sebeple olursa olsun bir insanın zor zamanında hak etti vb gibi şeyler söylemek bana çok aşağılık geliyor. Sanal alemde olan bitenler yüzünden birini tanrılaştırmak veya şeytanlaştırmak da bir o kadar ahmakça.

    Çok geçmiş olsun, Allah kimseyi canıyla sevdikleriyle sınamasın.
  • 26-06-2023, 12:27:18
    #9
    Ölene kadar bırakamazsın derler