Herkes kendi penceresinden gördüğünü anlatıyor ama her ne sebeple olursa olsun bir insanın zor zamanında hak etti vb gibi şeyler söylemek bana çok aşağılık geliyor. Sanal alemde olan bitenler yüzünden birini tanrılaştırmak veya şeytanlaştırmak da bir o kadar ahmakça.
Çok geçmiş olsun, Allah kimseyi canıyla sevdikleriyle sınamasın.