• 26-06-2023, 13:04:12
    #10
    Geçmiş olsun
    • MELİH
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 26-06-2023, 13:16:01
    #11
    ikisi de olabilir bu yüzden beddua almaktan sakının ve bol bol sadaka verin. ikisinden de zarar gelmez
  • 26-06-2023, 13:18:05
    #12
    Sadece şanslıymışsınız, Başka etkeni yok. Geçmiş olsun.
  • 26-06-2023, 13:21:18
    #13
    Geçmiş olsun değerli kardeşim.
    Bundan sonra düşünmen gereken kazanın bir daha olmaması için neler yapman gerektiği.
    Motor kullanmak kendi başına bir risk.
    Bu riski nasıl kontrol edebileceğini ve düşürebileceğini düşünmelisin.
    İşi sadakaya bedduaya bırakmadan riski kendin yönetmelisin.
  • 26-06-2023, 14:32:54
    #14
    Beddua almayayım, ticaret baltalanıyor demesinler diye ben bir şey yazmıyorum forumda ki bir çok konuya ama siz bunlara rağmen yazıyorsunuz Hocam Beddua edeniniz kadar dua edeniniz de vardır. Takıldığım noktalarda konulara baktığımda sizlerin yorumlarını referans alarak, güvenerek iş yaptığım bile vardır Hiç mi hakkınız yok koca forumda binlerce insanda. Bence dua kurtardı, hiç olmadı nötrlemiştir Hocam.
    Saygılar.
  • 26-06-2023, 15:13:51
    #15
    Melih hocam bunu insanlar nereden bilsin, sen de. Tartışmaya dahi açık değil konu.

    Bu arada tekrar büyük geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum değerli hocam. Sen hep iyi ol.. 🙏
  • 26-06-2023, 16:37:40
    #16
    Ne yaptın hocam ya
    Milleti mi dolandırdın, parasını mı çırptın, karısına kızına yan gözle mi baktın, ekmeğine mi taş koydun, iftira mı attın, küfür mü ettin de beddua alacakmışsın?
    Forum da seni seven bir kitle olduğu kadar açtığın konulara ayar olan bir kitle de var.
    Vay bu konuyu da reklam için mi açtın diyen tipler hayatlarında ticaret yapmamışlar. Ticaret böyle bir şeydir. Fırsatını bulduğun anda yapacaksın yoksa aç kalırsın. Tabii kendileri yapamıyor yapana da mani oluyor.
    Ticarette en önemli şey ne sattığınız değil nasıl pazarladığınızdır. Eğer pazarlama yapamazsan dünyanın en iyi ürün ve hizmeti de olsa onu satamazsın.
    Sen aldırma boş ver kötü düşünenleri.
    Hakka girmediğin sürece kimsenin bedduası tutmaz.
    Tekrar geçmiş olsun. Motordan da kurtul bir an önce.
  • 26-06-2023, 16:38:29
    #17
    Kurumsal PLUS
    Geçmiş olsun. Ağzı olan konuşur takmaya gerek yok.
  • 26-06-2023, 17:41:28
    #18
    geçmiş olsun hocam, bir daha yaşanmasın kaza bela