Ne yaptın hocam ya
Milleti mi dolandırdın, parasını mı çırptın, karısına kızına yan gözle mi baktın, ekmeğine mi taş koydun, iftira mı attın, küfür mü ettin de beddua alacakmışsın?
Forum da seni seven bir kitle olduğu kadar açtığın konulara ayar olan bir kitle de var.
Vay bu konuyu da reklam için mi açtın diyen tipler hayatlarında ticaret yapmamışlar. Ticaret böyle bir şeydir. Fırsatını bulduğun anda yapacaksın yoksa aç kalırsın. Tabii kendileri yapamıyor yapana da mani oluyor.
Ticarette en önemli şey ne sattığınız değil nasıl pazarladığınızdır. Eğer pazarlama yapamazsan dünyanın en iyi ürün ve hizmeti de olsa onu satamazsın.
Sen aldırma boş ver kötü düşünenleri.
Hakka girmediğin sürece kimsenin bedduası tutmaz.
Tekrar geçmiş olsun. Motordan da kurtul bir an önce.