Beddua almayayım, ticaret baltalanıyor demesinler diye ben bir şey yazmıyorum forumda ki bir çok konuya ama siz bunlara rağmen yazıyorsunuz Hocam Beddua edeniniz kadar dua edeniniz de vardır. Takıldığım noktalarda konulara baktığımda sizlerin yorumlarını referans alarak, güvenerek iş yaptığım bile vardır Hiç mi hakkınız yok koca forumda binlerce insanda. Bence dua kurtardı, hiç olmadı nötrlemiştir Hocam.
Saygılar.