Güldüğüm kadar üzüldüğüm birşey oldu
Ölüme ramak kala kurtulduğum kazadan sonra birileri "çok beddua aldın o yüzden başına bela geldi" gibi şeyler söyledi.
Fakat geri kalan büyük çoğunluk "verilmiş sadakan varmış" dedi.
Şimdi hangisi doğru?
Yaptığım güzel ameller mi beni ölümden kurtardı? Yoksa bu kazayı yapmamın sebebi başkalarının bedduasını almak mı?
Motor kazasından sonra toparlandım ama...
20
●1.166
- 26-06-2023, 11:53:35yiyeceğin ekmek içeceğin su varmış
yoksa 2 teker şeytan arabası motorlar kolay kolay kurtulamazdın
https://www.youtube.com/watch?v=t4Z0ynQOoGo - 26-06-2023, 11:59:42Üyeliği durdurulduKimsenin bilemeyecegi bir soruyu sorup soruna cevap aramak? Neyse, verilmis sadakan varmis.
Kimine göre bir uyaridir, kimine göre bir imtihandir, kimine göre yaptiklarinin cezasidir hersey olabilir - 26-06-2023, 12:04:37Herkes kendi penceresinden gördüğünü anlatıyor ama her ne sebeple olursa olsun bir insanın zor zamanında hak etti vb gibi şeyler söylemek bana çok aşağılık geliyor. Sanal alemde olan bitenler yüzünden birini tanrılaştırmak veya şeytanlaştırmak da bir o kadar ahmakça.
Çok geçmiş olsun, Allah kimseyi canıyla sevdikleriyle sınamasın.