• 23-06-2023, 11:38:03
    #10
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ektirmedikte bu gidişle ektirecek gibiyiz...Yaş 21
    hocam iğrenç bir psikoloji bıraktı bu yaşta tek çare o gibi duruyor 21 e gelmeye ektirecek gibiyim
  • 23-06-2023, 11:39:45
    #11
    Qui non proficit, deficit
    Ardalgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam iğrenç bir psikoloji bıraktı bu yaşta tek çare o gibi duruyor 21 e gelmeye ektirecek gibiyim
    Maalesef. İlk etapta şampuan vs tercih edilebilir ama bence.
  • 23-06-2023, 11:41:46
    #12
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef. İlk etapta şampuan vs tercih edilebilir ama bence.
    ne şampuanlar yazdılar hiçbiri fayda etmedi
  • 23-06-2023, 11:44:23
    #13
    Qui non proficit, deficit
    Ardalgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne şampuanlar yazdılar hiçbiri fayda etmedi
  • 23-06-2023, 11:46:23
    #14
    bence saç coğaltma işlemini deneyin. daha iyi bir sistem.
  • 23-06-2023, 12:06:33
    #15
    Ben 40 yaşında ektirdim. Yani 6 ay önce. Saçını kısalt ve bakımlarını yaptır derim. Dökülme durduğunda ektirsen daha iyi olur.