Ardalgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam iğrenç bir psikoloji bıraktı bu yaşta tek çare o gibi duruyor 21 e gelmeye ektirecek gibiyim
Maalesef. İlk etapta şampuan vs tercih edilebilir ama bence.