Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ektirmedikte bu gidişle ektirecek gibiyiz...Yaş 21
hocam iğrenç bir psikoloji bıraktı bu yaşta tek çare o gibi duruyor 21 e gelmeye ektirecek gibiyim