Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Keşke Paleolitik Çağ yaşasaydım .
12
●398
- 22-06-2023, 17:17:26Dönemsel diyorum hocam yani şuan dağda yaşamanın bir anlamı yok . Konu dağ çıkmakla alakası yok .mesobedo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2023, 17:21:09DaÄŸa gidip deneyimleyebilirsin.
Çok ilkel olmaya gerek yok çadır mat uyku tulumu al çık Dağa orada avlan deneyimle.
En azından zamanın şartlarında yaptım dersin.
Kendi çatal kaşığını bardağını yapabilirsin bile.
1700 mt yukarısı rakımları tercih et derim. Ben öyle yapıyorum şahsen