Konu
Keşke Paleolitik Çağ yaşasaydım .
22-06-2023, 17:17:26
#11
Misafir
mesobedo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam seni tutan yok dağın herhangi bir bölgesine git ve orada debelen.
Dönemsel diyorum hocam yani şuan dağda yaşamanın bir anlamı yok . Konu dağ çıkmakla alakası yok .