mesobedo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam seni tutan yok dağın herhangi bir bölgesine git ve orada debelen.
Dönemsel diyorum hocam yani şuan dağda yaşamanın bir anlamı yok . Konu dağ çıkmakla alakası yok .