• 22-06-2023, 15:06:35
    #1
    Mağara yaşar gidip yemek bulurdum avlardım. Hayata kaldığın sürece mükemmel bir ortam.
    • Saitama
    • Cnky
    Saitama ve Cnky bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 22-06-2023, 15:07:13
    #2
    Mantıklı
  • 22-06-2023, 15:14:00
    #3
    Şimdi kapan mağaraya tutan mı var.
  • 22-06-2023, 15:14:45
    #4
    🚀 CHATGPT MEVCUT ✅
    Enfeksiyon kaparsanız acı içinde kıvranırdınız hocam.
  • 22-06-2023, 15:15:41
    #5
    Şuan yaşamıyor muyuz? Yaşıyoruz gibi?
  • 22-06-2023, 15:15:46
    #6
    Kaleservers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi kapan mağaraya tutan mı var.
    Kurulu düzenimiz var şimdi
    • Cnky
    Cnky bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 22-06-2023, 15:16:12
    #7
    zeyps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Enfeksiyon kaparsanız acı içinde kıvranırdınız hocam.
    Doğal Yaşam bir şey olmaz
  • 22-06-2023, 15:17:52
    #8
    Farklı çağlara bakmaya gerek yok, harita soldan yukarıya doğru olan başka ülkelerde yaşamak yaşadığını anlamak için bir çözüm olacaktır.
  • 22-06-2023, 16:34:43
    #9
    hocam seni tutan yok dağın herhangi bir bölgesine git ve orada debelen.