Keşke Paleolitik Çağ yaşasaydım . - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Keşke Paleolitik Çağ yaşasaydım .
12
●
398
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Keşke Paleolitik Çağ yaşasaydım .
1
2
22-06-2023, 15:06:35
#1
Misafir
Mağara yaşar gidip yemek bulurdum avlardım. Hayata kaldığın sürece mükemmel bir ortam.
Saitama
ve
Cnky
bunu beğendi.
2 kişi
bunu beğendi.
22-06-2023, 15:07:13
#2
Ozgur
Mantıklı
22-06-2023, 15:14:00
#3
Kaleservers
Şimdi kapan mağaraya tutan mı var.
22-06-2023, 15:14:45
#4
zeyps
🚀 CHATGPT MEVCUT ✅
Enfeksiyon kaparsanız acı içinde kıvranırdınız hocam.
22-06-2023, 15:15:41
#5
KOCABAL
Şuan yaşamıyor muyuz? Yaşıyoruz gibi?
22-06-2023, 15:15:46
#6
Misafir
Kaleservers adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şimdi kapan mağaraya tutan mı var.
Kurulu düzenimiz var şimdi
Cnky
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
22-06-2023, 15:16:12
#7
Misafir
zeyps adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Enfeksiyon kaparsanız acı içinde kıvranırdınız hocam.
Doğal Yaşam bir şey olmaz
22-06-2023, 15:17:52
#8
Cooper34
Farklı çağlara bakmaya gerek yok, harita soldan yukarıya doğru olan başka ülkelerde yaşamak yaşadığını anlamak için bir çözüm olacaktır.
22-06-2023, 16:34:43
#9
mesobedo
hocam seni tutan yok dağın herhangi bir bölgesine git ve orada debelen.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler