• 20-06-2023, 13:50:29
    #1
    Kurumsal PLUS
    Kendi görüşlerini sürekli haklı bulan ortaya bir iki madde bırakıp insanları inciterek bir yere varamazsınız. Başkalarının görüşlerini farklı düşüncelerine saygı duymak zorundasınız!
    Forumda burnu havada olan özellik kurumsal birçok üye var. Daha önce ticaret yaptığım referans olarak önerdiğim insanlar da dahil. Yani bir insan vermiş olduğunuz hizmetten memnun değilse şikayet konusu açmışsa boşa açmamıştır. Adam keyfi bir durumdan başkasının forumda yaptığı paylaşımlar yüzünden hizmetini sonlandırıyor iki uç madde gösteriyor konu sonlanıyor Bu tür insanlar ile çalışmanızı önermem. 2 gün sonra bir paylaşımınızı beğenmeyip aldığınız hizmeti 2-3 satır karaladığı metini göstererek size de aynısını yapar....
  • 20-06-2023, 13:54:05
    #2
    Sözleşmem var moruk 😎🤙🤙
  • 20-06-2023, 13:54:51
    #3
    arkadaşlar birilerine bir şeyler söylemek istiyorsanız özel mesaj gönderin. konu açarak laf çarpmalar da yeni moda oldu. yok şikayet konusunu beğendim yok şu sektörden kazanıyor yok şu yok bu. valla ilk okulda ali silgimi yedi hocam gibi konular bunlar yormayın kendinizi bu kadar.
  • 20-06-2023, 13:55:22
    #4
    Tek derdiniz bu olsun. )))
    • RakipsizHizmet
    RakipsizHizmet bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 20-06-2023, 13:57:33
    #5
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar birilerine bir şeyler söylemek istiyorsanız özel mesaj gönderin. konu açarak laf çarpmalar da yeni moda oldu. yok şikayet konusunu beğendim yok şu sektörden kazanıyor yok şu yok bu. valla ilk okulda ali silgimi yedi hocam gibi konular bunlar yormayın kendinizi bu kadar.
    +1 Kimin kime laf attığı belli değilmiş gibi muamele gösteriyorlar birde.
    • Mauser
    • RakipsizHizmet
    RakipsizHizmet ve bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 20-06-2023, 13:59:11
    #6
    Kurumsal PLUS
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar birilerine bir şeyler söylemek istiyorsanız özel mesaj gönderin. konu açarak laf çarpmalar da yeni moda oldu. yok şikayet konusunu beğendim yok şu sektörden kazanıyor yok şu yok bu. valla ilk okulda ali silgimi yedi hocam gibi konular bunlar yormayın kendinizi bu kadar.
    Off-Topic kategorisi değil mi burası? Üzerine falan alındın sanırım? Bu tür insanlara bir şey anlatamazsın. Çünkü her zaman kendilerince haklılar. Şimdi buraya kullanıcı adı yazsam konuyu reportlayacak marka koruma sistemi var ya hırsızlık yap müşteriyi mağdur et konuyu kaldır....

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek derdiniz bu olsun. )))
  • 20-06-2023, 14:05:03
    #7
    RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Off-Topic kategorisi değil mi burası? Üzerine falan alındın sanırım? Bu tür insanlara bir şey anlatamazsın. Çünkü her zaman kendilerince haklılar. Şimdi buraya kullanıcı adı yazsam konuyu reportlayacak marka koruma sistemi var ya hırsızlık yap müşteriyi mağdur et konuyu kaldır....
    Hocam yeni kalktında bende geride kalmayayım diye konu mu açtın? Sizin derdiniz fikrinizi ifade etmek değil, karşıda ki adamın haksız olduğunu veya fikrinin hatalı olduğunu, değişmesinin şart olduğunu belirtmek. Konuya gider yazarsın "Ahmet, Mehmet, Hasan kardesim ben sana katilmiyorum, karsida ki insan üzülebilir. Daha dikkatli olmani oneririm" dersin konu kapanır. Ekstra konu açınca ne oluyor anlamış değilim?
  • 20-06-2023, 14:06:52
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuya gider yazarsın "Ahmet, Mehmet, Hasan kardesim ben sana katilmiyorum, karsida ki insan üzülebilir. Daha dikkatli olmani oneririm" dersin konu kapanır.
    Öyle yapınca eğer hizmet aldıysanız sizi dolandırıyor